MCK SOKÓŁ TV

Festiwal IUBILAEI CANTUS | spot promocyjny

XXIV Sądecki Festiwal Muzyczny IUBILAEI CANTUS - PRO PATRIA SEMPER

Odsłon1612Zobacz więcej ...
IV Kongres Kultury Regionów

IV Kongres Kultury Regionów - zwiastun

Odsłon1853Zobacz więcej ...
8. Festiwal KinoJazda 2018 - relacja

8. Festiwal KinoJazda 2018 - relacja

Odsłon1627Zobacz więcej ...
Koncerty Wolności - relacja

9 września w pięciu miejscowościach Małopolski: Brzesku, Dobczycach, ...

Odsłon1761Zobacz więcej ...
IV Zjazd Karpacki

IV ZJAZD KARPACKI w 80. rocznicę Święta Gór w Nowym Sączu - wydarzenie ...

Odsłon1922Zobacz więcej ...
Wybór estetyki brzmieniowej nowych organów następuje przede wszystkim w oparciu o analizę oczekiwań stawianych mającemu powstać instrumentowi. Organy funkcjonujące w sali koncertowej powinny umożliwiać wykonywanie jak najszerszego repertuaru solowego i kameralnego, a także zapewniać dobre współdziałanie z orkiestrą symfoniczną. Ich dyspozycja oraz charakterystyka brzmienia musi uwzględniać ogromną różnorodność literatury organowej. Niemożność w pełni satysfakcjonującego skupienia w jednym instrumencie cech budownictwa organowego odzwierciedlających różnice czasowe i geograficzne zmusza do podjęcia decyzji o podstawowym, najlepiej dopasowanym do potrzeb ukierunkowaniu stylistycznym. Kompromisowe rozwiązania, mające poszerzyć możliwości wykonawcze projektowanego instrumentu, nie mogą w sposób istotny ingerować w podstawowe założenie.
[X]

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi
ustawieniami przeglądarki. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.